Przejdź do treści
biuro@sdstulipan.kalisz.pl

      

Logo Tulipan

Środowiskowy Dom Samopomocy „Tulipan” w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 PLN, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Na przedmiot zamówienia składa się przygotowywanie i dostarczanie ciepłego posiłku w formie jednodaniowego obiadu do siedziby ŚDS „Tulipan” w Kaliszu w dniach pracy zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni, o których mowa w pkt. 2 zapytania, wg następujących wariantów:

I wariant

3 x w tygodniu ciepły posiłek w postaci treściwej zupy z wkładką, np. pulpet, kiełbasa, jajko, mięso itp. o pojemności nie mniejszej niż 330ml, a w pozostałe dni, czyli 2 x w tygodniu drugie danie.

II wariant

4 x w tygodniu ciepły posiłek w postaci treściwej zupy z wkładką, np. pulpet, kiełbasa, jajko, mięso itp. o pojemności nie mniejszej niż 330ml, a 1 x w tygodniu drugie danie.

Przewidywana ilość zamawianych posiłków dziennie – szacunkowo około 40 (maksymalnie do 50 dziennie). W tygodniowym jadłospisie dopuszcza się jeden posiłek bezmięsny. Posiłki powinny być zróżnicowane w cyklu tygodniowym.

Wykonawca wraz z ofertą przedłoży bazowy tygodniowy jadłospis, który podlegać będzie ocenie przez Zamawiającego. Posiłki powinny odpowiadać potrzebom specyfiki żywienia uczestników, w szczególności z uwzględnieniem systemu dietetycznego dotyczącego: diety bezglutenowej, diety lekkostrawnej i posiłków rozdrabianych. Wartość i jakość posiłków winna być nadzorowana przez dietetyka Wykonawcy i przez niego potwierdzona oraz dostosowana w swej gramaturze do potrzeb żywieniowych osób dorosłych: mięso np. porcja kurczaka, ryby itp. 130g – 150g; ziemniaki/frytki/makaron/kasza/ryż co najmniej 150g; surówka co najmniej 150g; kompot lub sok owocowy co najmniej 250ml.

Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania oraz estetycznie podane i smaczne.

Posiłki powinny być dostarczane do godz. 12-tej do siedziby Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest dowozić posiłki wyłącznie pojazdami dopuszczonymi przez właściwą miejscowo inspekcję sanitarną do przewozu posiłków i w specjalnie do tego celu dostosowanych naczyniach, zapewniających wysoką temperaturę, a także zapewnia naczynia jednorazowe i stosowanie zasad bezpieczeństwa higieniczno-sanitarnego.

  1. Termin realizacji zamówienia – od 02.01.2025 r. do 11.07.2025 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy na czas zawieszenia działalności przez jednostkę nadrzędną, tj. Wojewodę Wielkopolskiego, a także w przypadku czasowego zamknięcia jednostki, które wynosi łącznie 15 dni roboczych w roku kalendarzowym, w dni wyznaczone przez Zamawiającego.

  1. Kryteriami oceny ofert będzie cena posiłku i przykładowy jadłospis.
  2. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz oraz zawierać:
    A) formularz ofertowy,
    B) podpisany projekt umowy,
    C) bazowy dziesięciodniowy jadłospis z gramaturą odpowiadający wymogom specyfikacji przygotowany i podpisany przez uprawnionego dietetyka.
  3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedstawić zamawiającemu ksero opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzając,  że Wykonawca jest ubezpieczony (stan na dzień składania oferty) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN.
  4. Ofertę należy złożyć do dnia 13.12.2024 r. do godz. 10-tej. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w siedzibie zamawiającego: 62-800 Kalisz, ul. Widok 77, listownie, mailem: biuro@sdstulipan.kalisz.pl lub faksem nr: 62 766 34 82.
  6. Osobą do kontaktu z wykonawcami jest p. Żaneta Gwizdek – referent Działu administracyjno-księgowy.
  7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego rozeznania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

FORMULARZ OFERTY 2025

WZÓR UMOWY 2025